اجرای کف پوش و سرامیک

مشتریشهرداری
موقعیتشهرک قدس
تاریخ اتمام۱۴۰۰
مساحت۱۰۰۰متر
مدیریتپیمانکاری راستین

ویدئوهای پروژه

عکسهایی از اجرا و اتمام پروژه

 

کف پوش و موزاییک

 

یکی از امور دقیق و ظریف در معماری ساختمان نصب سرامیک است. چرا که سرامیک یکی از موثرترین گزینه‌ها در نمای دکوراسیون ساختمان بوده, و جزو اولین مواردی است که توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. سرامیک کاری کف باید توسط شخصی حرفه‌ای انجام شود.

 

اگر به دنبال سرامیک کار ماهر در زمینه نصب سرامیک هستید، شما می‌توانید با ثبت درخواست در “پیمانکاری راستین” پروژه نصب سرامیک خود را به کارشناسان با تجربه و فعال حاضر در “پیمانکاری راستین” بسپارید؛ و بدون انجام عملیات تخریب و دردسرهای آن سرامیک‌های قدیمی و یا مستهلک را با سرامیک دلخواهتان جایگزین نمایید و یا سرامیک کاری کف ساختمان خود را از ابتدا شروع نمایید.

در گذشته کفپوش سرامیکی از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار بوده است. سرامیک ها با تنوع اندازه، رنگ و طرح در بازار موجود می باشند و در دسترس مشتریان قرار می گیرند. قیمت سرامیک ها با توجه به اندازه و کیفیت آن ها متغیر است. سرامیک ها در انواع لعاب دار و بدون لعاب وجود دارند. در نوع لعاب دار، سرامیک ها را با یک لایه لعاب که می تواند مات، نیمه براق و براق باشد، می پوشانند. ضخامت سرامیک ۴ تا ۱۲ میلی متر است. سطح زیرین آن ها زبر بوده و بعد از چسباندن به وسیله دوغاب اطراف آن ها را پر می کنند. اگر به طرح چوب علاقمند هستید ولی امکان استفاده از کفپوش چوبی در محل مورد نظر را ندارید، می توانید از کفپوش های سرامیکی طرح چوب استفاده نمایید.

 

 

مزایای کاشی و سرامیک کاری ساختمان

 

سرامیک به کاشی هایی گفته می‌شود که با لایه‌ای از سرامیک (خاک رس، ماسه و فلدسپات) پوشیده شده باشند. نصب سرامیک در قسمت های مختلف ساختمان مانند کف سالن پذیرایی، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه به کار گرفته می‌شوند. از ویژگی های خوب سرامیک کاری می‌توان به:

  • مقاومت در برابر رطوبت و خراش

  • زیبایی و طرح های متنوعی که دارد

  • آسان تربودن روش تمیز کردن آن‌ها نسبت به کفپوش های چوبی و لمینت

اشاره کرد.

 

 

انواع سرامیک و کاشی

 

سرامیک کف: جذب آب پایین، مقاومت و استحکام بالا و قطر بیشتر، از مهم‌ترین خصوصیات این نوع کاشی‌ها است.

کاشی دیوار: جذب آب بیشتر و لعاب بیشتر خاصیت این نوع کاشی‌هاست.

سرامیک پرسلانی و کاشی گرانیتی: استحکام بسیار بالا و مقاومت در برابر فشارهای خارجی این نوع کاشی‌ها را مناسب مکان‌های عمومی و در معرض انواع عوامل محیطی کرده است.

 

 

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

 

در هنگام خرید سرامیک یا کاشی به این موارد دقت کنید:

  • برای انتخاب سایز کاشی، مساحت کار بسیار مهم است. مثلاً در سرویس‌های بهداشتی کوچک استفاده از کاشی‌های بزرگ، علاوه بر ظاهری نامناسب و کوچک‌تر جلوه دادن سرویس بهداشتی، کار شیب بندی را هم برای کاشی‌کار ساختمان سخت می‌کند. هرچند که کاشی‌های بزرگ‌تر گران‌ترند و زیبایی بیشتری دارند ولی استفاده از آن‌ها را فقط برای محیط‌های بزرگ پیشنهاد می‌کنیم.

  • کاشی‌های بارنگ‌های روشن‌تر، محیط را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند.

  • توجه به کیفیت کاشی با توجه به محل استفاده از آن، بسیار مهم است. برای استفاده در کف و همین‌طور مکان‌های پرتردد استفاده از کاشی‌های درجه یک پیشنهاد می‌شود.

  • حتماً به میزان جذب آب در کاشی با در نظر داشتن محل استفاده از آن، توجه کنید.

  • میزان لیزی: اگر مکان استفاده از کاشی در حمام یا سرویس بهداشتی است حتماً میزان لیزی کاشی را هم مورد توجه قرار دهید.

  • مقاومت در برابر سرما و گرما و موارد بسیار زیاد دیگری در تصمیم‌گیری شما تأثیرگذارند

پیمانکاری راستین آماده همکاری با سازمانها و ارگانها برای انجام پروژه های با مساحت بالا میباشد.جهت مشاوره میتوانید از راه های تماس با ما چت آنلاین سایت با ما ارتباط برقرار کنید